tisdag 15 mars 2011

Tack tack tack tack.....


....alla ni goa rara som besökte vår monter på mässan! FANTASTISKT kul att det kom så många, och än en gång TACK för alla snälla och positiva kommentarer! Ni har fått mig att växa.....även om jag fortfarande bara är en tvärhand hög :o)
Mässan gav verkligen mersmak, och jag kommer kanske att prova igen, då på Antik & Kuriosa i höst. 
Jag han själv inte se så mycket av de andra utställarna, men på onsdagskvällen innan mässan öppnat, stod de fantastiska borden med otroliga blomsterarrangemang klara och uppdukade. Jag blev helt betagen! HELT FANTASTISKT! Och även om man inte kan förverkliga allt hemma på middagsbordet så kan man ju sno en och annan detalj....


Nu ska jag ägna resten av veckan med att uppdatera min nätaffär med lite av det som blev kvar efter mässan. Och några godsaker sparade jag speciellt till er som inte kunde komma till Stockholm. Nån ordning får det ju vara!
STOR kram 
Sussi

10 kommentarer:

  1. Ja visst var det kul!! Ser att vi fotat samma dukning, en del bilder väldigt lika dem jag satt in på bloggen. Det var så kul att träffas! Skrev lite om er på min blogg. El perro está bajo de la mesa.....say no more!!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Åhhh det svider att jag missade det Sussie. Men, jag har ju trots allt fler tillfällen att se fram emot hoppas jag. Så hoppas jag på att vi kan ses när du kommer till de Värmländska skogarna nån gång.
    Nu väntar jag med spänning på det som du ska lägga ut i shopen.
    Kram på dig och kul att du hade det bra på mässan.

    SvaraRadera
  3. Ja, om man bara hade varit där....Suck! Min jäkla rygg satte ju käppar i hjulet för mig. Och jag som till och med hade vunnit en biljett. Men bättre lycka nästa gång, säger jag som tröst till mig själv och de andra som inte tog sig dit.
    Ha en bra dag i morgon! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Jag hade verkligen en underbar dag hos er. Älskar min fynd som jag gjorde hos dig :)))

    Jag tycker verkligen att du och LEna var jätteduktiga för hua vad folk slet i er. Det måste kännas rätt skönt för er att få vila upp er lite nu.

    Jag hittar ingen mail till dig här på sidan men kika in på min sida så står min mail på skrivmaskinsikonen så får vi lite kontakt med varandra.

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du tagit! Jag satte in en länk till dig som kompentation att det inte blev några foton hos dig, du hade såå mycket vackert i din monter! Mari.

    SvaraRadera
  6. Åhh så fina bilder du tatt!!!!
    Jag önskar jag haft tid att vara där!!!!
    väntar med spänning vad du skall lägga ut på butiken!!!!
    ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  7. Wow, såna otroooliga arrangemang! Inspirerande!
    Kul att mässan blev lyckad också, har sett att många skrivit om den:)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Hej! Oj, vilken fin monter DU hade såg jag i tidigare inlägg! Hade gärna varit på den mässan. Längtar ihjäl mig efter riktig vår.. Ska kolla i din webbshop nu!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder,förstår att man missade mycket vackert
    Ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  10. Åååh, den som ändå bodde lite närmare Stockholm... särskilt när dessa läckra mässor går av stapeln! Din monter såg underbar ut, och jag förstår att den fick många besök - jag bara ana hur trött du måste ha varit efter mässan! Dukningen du visar har jag sett många bloggare återge i bilder, och den är verkligen otroligt läcker och inspirerande!

    Jättfin headerbild du har!

    Varma hälsningar och tack snälla för rara ord hos mig!
    Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid och lämnar ett litet avtryck från ditt besök hos mig!
Du som inte har en egen blogg men vill skriva en rad, välj "anonymt" så går det bra ändå!
Sussi