söndag 3 juli 2011

Kanske, kanske....

....kommer ni att kunna läsa om vårt hus och vår trädgård i Callian i någon trädgårds- eller inredningstidning så småningom... En intensiv vecka tillsammans med Anna resulterade i massor av bilder och uppslag till flera reportage, och nu håller vi tummarna för att någon tidning ska nappa...

Va KUL vi hade, Anna! Det var verkligen speciellt att turista i sina egna "hemmatrakter"! Jag fick uppleva mycket som jag själv inte upptäckt ännu, och det blir alltid annorlunda när man har någon med "oförstörda" ögon med sig....






Jag fick med mig lite smått och gott hem, trots att jag flög. Märkligt vad mycket saker man kan kan stoppa ner i en väska plus handbagage....
Nu ska webbshoppen uppdateras!

Kram
Sussi 

12 kommentarer:

  1. Hallojsan Sussi..och välkommen hem till Svedala!!!
    Jag har förstått, av att läsa Annas blogg, att ni hade en toppenvecka!!

    jag håller alla tummar och tår för att ni skall få in ert reportage i någon tidning!! :)

    Bäst att kika in i din webbutik nu alltså ;)

    Varma kramar ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt Sussie! Ja, Anna är en härlig tjej så jag förstår att ni haft trevligt. Skulle allt gärna varit med och varit väskbärare kan du tro *ler*
    Sköt om dig!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken dröm att ha sitt semesterboende i Frankrike! Callian har jag aldrig besökt, däremot storstäderna och rivieran. Kan tänka mig att det är mycket pittoreskt. Suget blir inte mindre när även Leila bakar i Frankrike nu. Vilka loppisar det verkar finnas bakom varje hörn...suck!

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med ett reportage från Callian
    Håller tummarna för att någon nappar
    Spännande med lite nya saker i shopen
    Ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  5. Så gøy :) Ser ut som ein kjempefin plass :)
    God søndag!

    SvaraRadera
  6. så spännande att få se vad du har fått med dig i väskan, håller med dig att det är mycket smått och gott som man kan få ner:) Så fint det ser ser ut i Callian. Ha det fint. kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Stryk kanske, såklart det kommer med. Dom kommer slåss om dom fina reportagen. Det här ser jag fram emot jättemycket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Ser fram emot det, att se och läsa...!

    Ha en skön vecka!!!
    Kram!
    -Pia-

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna hårt att man får se ditt hem i någon tidning framöver!!!!!
    Ha en fin dag!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  10. Ser fram emot att få se detta reprtage i nån tidning!! Ni verkar verkligen ha det riktigt toppen!!
    Kram Barbro

    SvaraRadera
  11. Hej Sussi,

    Jag säger som AnnaMaria - du kan stryka "kanske", då jag är helt säker på att tidningarna kommer att nappa på ert reportage! Det ser ut som en otroligt pittoresk miljö omkring dig, och jag såg i ett tidigare inlägg att du fått fatt i just en sådan där underbar gammal trästege jag har varit på jakt efter en tid. Det har dykt upp några stycken på Ebay här i UK, men alltid långt upp i norra England och bara för avhämtning... Nå, jag fortsätter hålla utkik.

    Stor kram till dig och en skön sommar önskar
    Helena

    SvaraRadera
  12. Åh, vad roligt! Då måste du meddela oss här på bloggen om det blir något reportage i någon tidning framöver, så att vi kan köpa den och kika!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid och lämnar ett litet avtryck från ditt besök hos mig!
Du som inte har en egen blogg men vill skriva en rad, välj "anonymt" så går det bra ändå!
Sussi